Co je Team assistant:
Team assistant je nástroj na okamžité zlepšení řízení vaší společnosti. Pomůže vám procesy popsat a následně automatizovat jejich běh, efektivně je řídit a jednoduše vyhodnocovat, abyste je mohli dále optimalizovat.
Jak funguje Team assistant:
Z technického hlediska se jedná o moderní třívrstvou aplikaci s daty uloženými v relační databázi
Oracle (příp. jiné), aplikační serverovou vrstvou s moderní objektovou architekturou SOA s úplným
přístupem prostřednictvím rozhraní webových služeb a klientskou přístupovou vrstvou
prostřednictvím webového prohlížeče z libovolné platformy (například: PC, MAC, IOS, Android).
Na straně klientského zařízení není nutné provádět žádnou instalaci. Webový prohlížeč musí
podporovat šifrovanou komunikaci podle standardu HTTPS a dále JavaScript. Žádné další
požadavky nejsou na prohlížeč kladeny. V závislosti na typu prohlížeče se mírně mohou lišit
jednotlivé ovládací prvky aplikace. Aplikace Team assistant je primárně testována pro tyto typy
prohlížečů:
● Internet Explorer
● Edge
● Mozilla Firefox
● Google Chrome
● Opera
● Safari
Zabezpečení komunikace uživatele se serverem je provedeno pomocí běžných standardů
používaných například pro elektronickou komunikaci s bankou. Samozřejmostí je autentifikace uživatelů pomocí LDAP serverů (například MS Active Directory).
Klíčové vlastnosti řešení:
● Jednoduchost – důraz na jednoduché ovládání ve stylu moderních webových aplikací
● Flexibilita – změny rychle a jednoduše
● Škálovatelnost – zvládne řádové nárůsty počtu projektů, sledovaných entit nebo uživatelů.
Pokud je to z pohledu výkonu potřeba, stačí pouze posílit technickou HW infrastrukturu.
● Základem je ověřené fungující řešení
● Přesně na míru potřebám a požadavkům Zadavatele
Z pohledu datové integrace jsou primárně podporovány tyto metody:
Integrace pomocí databázových linků (DB link) – přímá komunikace s databázi
integrovaného systému. Na úrovni databáze Oracle se provede definice databázového
linku do jiné relační databáze a aplikace Team assistant má v závislosti na oprávnění, které
ji integrovaná databáze poskytne přímý přístup k tabulkovému datovému interface
integrované databáze. Komunikace pomocí tohoto rozhraní může být obousměrná (zápis,
čtení). Tímto způsobem lze připojit všechny běžně používané komerční i open-source
relační databáze. Takto jsou podporovány například:
○ Oracle DB
○ Oracle TimesTen
○ MS SQL
○ IBM DB2
○ IBM Informix
○ Sybase IQ
○ Sybase SQL Anywhere
○ PostgreSQL
○ MySQL
Společnost NETIA s.r.o. - dodává SW v České a Slovenské republice - více informací na vyžádání.
Kontakt : info@netia.cz
NETIA® s.r.o., je konzultační firma, dodavatel SW a služeb s orientací na digitalizaci procesů, projektové řízení, řízení rizik, interních auditů, konzultací a řešení GDPR/Data Protection Officer.
Předmět činnosti:
Pracovníci společnosti NETIA® s.r.o. mají rozsáhlé zkušenosti z mnohaletého působení v IT a realizace projektů v České a Slovenské republice.